Det blev några varma mackor till kvällsfika. Med Johnnys senap, tomat, oregano och ost. Enkelt men gott.
Nu blir det inte mer att äta förrän operationen är klar, om den inte blir inställd vill säga. Det kan ju komma något akut emellan. Hoppas att det inte gör det, vill bli av med skrotet i knäet.













